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If you have any other questions, we are available using the contact details provided in the footer, or you can contact us using the form on the contact page.
What shipping methods are available?
We have two shipping methods: Regular Mail and Registered Mail.
If you choose the Normal Mail option, there is no tracking number and BigTech is not responsible for lost orders.
In the case of Registered Mail, the order is sent with a valid tracking number from CTT.
Where do they ship to?
We ship all over Europe! Simply register and enter your address to see delivery prices to your location.
How long will it take for me to receive my order?
Receiving your order depends on the shipping method selected at the time of purchase. Normally, if we have the products in stock, the order will arrive within 1-2 business days by registered mail and 3-7 business days by regular mail.
What payment methods are available?
We accept PayPal, Visa, MasterCard, Shop Pay, Multibanco and American Express. If you need to pay using another method, please contact us.
How can I track my order?
Once the order is processed, the tracking number for the order is provided when the "Registered Mail" shipping method is selected. Simply enter this number on the respective carrier's website.
Can I buy and offer directly to someone else?
Yes! If you need to send directly to the person's home, leave a message at the time of purchase stating that the order is an offer so that we will not send any payment information within the order.
Can I get a refund on my purchase?
If you are not satisfied for any reason with your purchase, within 30 days of the purchase, you can return the items and receive a refund if the items are intact.
Como posso devolver um produto? Qual é a política de trocas e devoluções?
Entra em contacto com o apoio ao cliente, que te ajudará a iniciar o processo de devolução.
Política de Trocas e Devoluções
Em quanto tempo receberei o meu reembolso?
Depende da forma de pagamento, poderá variar de 4-10 dias úteis
Posso trocar um produto por outro tamanho ou cor? O produto chegou com defeito o que devo fazer?
Sim, contacta o apoio ao cliente para que possamos avançar com o processo de troca.
Como posso contactar o apoio ao cliente?
Email: geral@bigtech.pt
WhatsApp: +351 923 174 886
Telefone: +351 308 800 907
Receberei fatura da minha compra?
Sim. Basta indicares o teu NIF no momento do checkout da encomenda.
Os produtos têm garantia?
Sim, todos os produtos vendidos a empresas: 1 ano de garantia
Todos os produtos vendidos a particulares: 3 anos de garantia
Produtos recondicionados : 6 meses de garantia























